نویسنده = روح الامینی، مهدی
طراحی مدل بازاریابی محتوای شبکه های اجتماعی در بین زنان خانه دار سازمان تامین اجتماعی با استفاده تکنیک داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 دی 1402

JABM.3.2.15564.351256.32859596

مریم زکی پور کینجی؛ مجید فانی؛ مهدی روح الامینی


مدل فروش از طریق بلاگرها در شبکه‌های اجتماعی با استفاده از روش معادلات ساختاری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 17 بهمن 1402

سهراب سیفی؛ مجید فانی؛ مهدی روح الامینی